piątek, 13 maja 2016

W kocim pokoju majową porą...

Cudokociaki rosno, rozrabiajo, szalejo!
I piękniejo! Oj, jak piękniejo!

Czy może być coś rozkoszniejszego niż miesięczny kociak?
Tak - trzy miesięczne kociaki!

Kubuś - uratowane kocie życie.
Codzienne wizyty u weta, mam nadzieję, zaraz się skończą. 
Ten przesłodki łobuziak potrafi pokazać, że na rękach pani doktór być nie chce!
 -Ja chcę do domku, buuu!
W domku jest fajowo!
Można dojeść z butli. 
I ćwiczyć bycie dłuuugim!:)
A to Basieńka z rudym płomyczkiem na głowie. Sama słodycz, puszystość i miłość!
Szarcia - mamusia idealna, już trochę dzieciorami zmęczona...
Zmęczona, bo...
O, właśnie!
Kuba - najbardziej proludzki kociak ze wszystkich! Kocha ludzi, nie boi się psów.  Da niesamowite szczęście swojej rodzinie. 
Rudy płomyczek - Basieńka!
Zabójczo przystojny berbeć. 
Wituś - cudokociak idealny! Te kreski przy pysiu!


A dziś rano:

Halo, tu Basieńka! Czy jest tam domek dla mnie i Witusia? Halo, halo!
Zdjęcie profilowe Kubusia Uwodziciela.
Wituś duma nad możliwościami; jeść, bawić się czy spać? 
Ciężkie jest życie kota!
Wlazłem, to i zlezę. Chyba.
Jeszcze wczoraj zawieźli kotka na kłujkę. :(
Pani doktor słucha: nic nie furczy w nosku i płucach. :)
Czekać spokojnie? Nie, to nie Kubuś! :)
****

Do adopcji za ok. 4 tygodni polecają się:

Kubuś.
Wituś. 
Basieńka (razem z Witusiem).
Na zachętę relacja z rozróby porannej:



 No i kto to wszystko obejrzy!

Miłego piąteczku. Co z tego, że trzynastego?!

PODPIS

A ten filmik robi furorę na fejsie. :)



***

32 komentarze:

  1. Ja obejrzałam wszystko, ja! Pierwsza obejrzałam!
    Chociaż pali mi się pod zadkiem:)
    Ale co ja poradzę, że takie fstrentne filmy robisz? Takie fstrentne, że aż piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądanie koteczków malutkich to jest radość, choć nie tak wielka jak przebywanie z nimi pod jednym dachem. Przetrzeć jak dorastają jak się zmieniają, jak rozświetlają się im oczka w zaufaniu i pogodnym życiu z kochającymi ich ludźmi, to jest dopiero radość i szczęście. Tyle radości dzięki wzajemnym relacjom i bliskości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubuś jest CUDNY :D wszystkie sa wspaniałe. Mam nadzieję, że maluchy szybko zaczną rosnąć i rozrabiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są wspaniałe, a z tym małym bandziorasem jest najwięcej zamieszania :)

      Usuń
  4. Dudlacz jest najsłodszy na świecie :))))
    Wczoraj kilka razy obejrzany.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i wreszcie wiem, skąd się wzięło powiedzenie "je, aż mu się uszy trzęsą!"

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie gapciaki cudne, ale Kubuś Antonio Bandzioras wymiata ;) Chłopak umie walczyć o swoje, nauczony trudnym początkiem zywota.
    Galia Anonimia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubuś Antonio Bandzioras :))))))))))

      Usuń
    2. Noo stanowczo na drugie mu daj Gosiu :-D Piknie!!

      Usuń
    3. Kubuś Antonio Bandzioras :))) Pasuje jak ulał:)
      Obejrzałam sfszystko !

      Usuń
  7. Nie mogę przeżyć, że zadzwoniłam do moich znajomych o całe dwa dni za późno, gdy już po dłuższych poszukiwaniach zaadoptowali dwa kociaki:( Pewnie, że fajnie bo uratowali dwie kocie bidy, ale gdy pomyślę o tym kocim raju w ich wielkim ogrodzie, o miękkich fotelach, o skociałym psie.... ech... za późno o dwa dni!!!! A Kubuś skradł mi serce, istny Bolek z niego! Coś w tym jest, że czarne koty są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak sobie siedziałam i oglądałam te super filmiki i przypomniało mi się jak moje kocięta były takie małe. Staś myślał, że jest psem bo ślicznie aportował i przynosił patyk tudzież myszkę zabawkę. Tola była strasznie gapkowata i ciągle wołała Stasia który od razu podbiegał do siostry. Teraz Staś już wie że nie jest psem tylko gapkowatym kocurem, który uwielbia wodę płynącą z węża. Tola wyrosła na piękną i mądrą kobietę która już nie potrzebuje pomocy brata.
    Wituś, Baśka i Kubuś to piękne kociaki które bardzo szybko znajdą swój dom.
    Nasza cała trójca trzyma za nich kciuki:)
    Pozdrawiam
    Karolina z Tolą i Stasiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obejrzałam i to nie raz. ;)
    Słodkie rozrabiaki!
    Miłego piąteczku. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie, ale Dudlacz najsłodszy, te usecka i to mlaskanie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obejrzy, obejrzy, i to pare razy, mozesz byc pewna - takie delicje smakuje sie powolutku :)). (Leciwa)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obejrzałam. Z ogromną przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę obejrzeć żeby wiedzieć czy warto oglądać. Jeśli warto, to można jeszcze raz. Słodkie kociaki, a ten w kuwecie to chyba spróbował żwirku. Trzepot uszek Dudlacza wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  14. O! Tyle słodyczy naraz! Uwielbiam słodkości:)))
    Wspaniała kocia rodzinka na czele ze Stefcią bis, kochaną, troskliwą mamusią. Basieńka- mała zadziora, Wituś nie odstaje w rozrabianiu, a Kubuś przesłodki diabełek :) On ma w ślepkach to COŚ ;), co sprawia, że nie można się w nim nie zakochać.
    A filmiki tylko trzy?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wiedziałam, że jest TYLKO tyle filmów i obejrzałam wszystkie na raz zamiast sobie na dłużej rozkładać. Buuu
    :-D
    Śliczne kociaki. Na tym drapaku to tak sobie myślałam, że co ta Gosia! Ratuj kto może, Witusia to te dwa drapichrusty zaduszą :-) Basia nogi, Kubolek głowę obsiadł. Ale żyw wyszedł, widziałam :-) Dudłacz Antonio - przesłodki. Wyślę link chorej córce, niech jej się polepszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziaki niesamowite :)..., ale masz Ty przy nich nie tylko zabawę ;)...

    OdpowiedzUsuń
  17. Obejrzałam, cudeńka! Polepszyło mi się, polecam wszystkim chorym. Chcę takiego Kubusia! :))))))
    Chora córka Ewy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szapi, jeśli wdałaś się w mamę - jest twój!

      Usuń
    2. Z tego rozczulenia aż nie mogę słowa wydobyć :-D
      Ona się całkowicie w mamę wdała. Przez nią ja się zakociłam przecież :-)
      Myślę, ze jak już będzie miała swój dom to podleslemy jej kota. Zresztą - dwa koty! :-D

      Usuń
  18. Jejj jakie słodkie masz Kociaczki, mógłbym cały czas siedzieć z nimi i patrzeć jak rozrabiają to jest takie urocze, a Szarcia widaż że naprawdę już wymęczona no cóż rodzicielstwo widaż że dumna mamusia maluszków ^^ pamiętam jak moje łobuzy były takie malutkie normalnie nie można było oderwać od nich oczu, szybko rosną więc trzeba je bawić póki na to pozwalają, pozdrawiamy gorąco ^^ :))

    OdpowiedzUsuń
  19. :))))
    Czy są chwile gdy Fika i Mika nie są razem? ;)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...