czwartek, 14 lipca 2016

Prisma w akcji

Kiedyś, żeby namalować obraz, trzeba było się mocno natrudzić.
Teraz w kilka sekund możemy mieć gotowe zachwycające dzieło sztuki!

Zojka
Duduś
Poldek
Jagódka
Jagódka
Jagoda z Szarlotką
Dropsik
Ptysia
Rózia
Jolinka/Niteczka
Kordula/Misia
Jagoda


Fika
Mika
Fika i Mika


Autorka bloga. Za poważnie?

Autorka bloga. Za szalenie?

Autorka bloga. Za nostalgicznie? To ja już nie wiem... ;}
Serio to uważam, że namalowanie własnoręcznie obrazu, sama czynność, twórcze działanie jest stanowczo przyjemniejsze, ale pobawić się Prismą można. :)

Pozdrawiam! Miłego dnia!

PODPIS

Tak, znam te opinie:
http://natemat.pl/184907,czy-aplikacja-prisma-jest-niebezpieczna-sprawdzamy-polityke-prywatnosci-mobilnego-hitu
i przychylam się do stanowiska, że Google czy FB nie są w niczym lepsze.


22 komentarze:

  1. Wow!ale dawka surrealizmu :)

    chyba bede potrzebowac dluszej chwili zeby wrocic do rzeczywistosci
    male koteczki oczywiscie najpiekniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Deszczowy czwarteczek u mnie dziś Kochana , ale jak weszłam do Ciebie to słonko mi zaświeciło, i tęcza się pojawiła , tyle śliczności !! Pozdrawiam serdecznie i samych twórczych pomysłów życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety! Ale fajne! Świetna zabawa na taki dzień jak dzisiaj, zaraz mi się humor poprawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. FikaMika na tym zdjęciu pośrodku (nad Autorką) wyglądają jak Bitwa pod Grunwaldem ! Jagódka w tech impresjach vangogowskich traci na łagodności ! Autorka, diaboliczny wręcz wyraz ma ta żółta. Widać, że kąkretna babeczka, nie ma to tamto, swoje zdanie ma :) A najbardziejsza, to ta lekko nostalgiczna ... te seledynowe refleksy w oczach !
    Zabawa fajna, spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo,ta żółta i mnie się rzuciła :-) w oko, w oko ;-)

      Usuń
  5. Aż przerażająco chwilami. :) Ale na deszczowy dzień w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez ja jestem do tylu, nie wiedzialam, ze to cos istnieje!

    OdpowiedzUsuń
  7. A co do prywatnosci, to Gosiu masz zupelna racje, ha, ha, co w internecie nie zbiera danych...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre z nich bym wydrukowała i na ścianę jako taką wesoła pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, jesli mozna ukradne kilka kocinek, a to z Fika moze posluzyc za wzór do mozaiki np. na taras :). (Leciwa)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zabawa, a efekty fantastyczne:) Jak napisała Luna-malutka, wydrukować i na ścianę. Autorka bloga najbardziej podoba mi się w wersji szalonej, żółto-zielono-niebieskiej:)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gocha, jako wsciekly murzyn jestes najlepsza! :)))))
    Acha, na Androida jeszcze nie ma, ale ma byc. :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się autorka bloga. W każdej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Efektowne przeróbki, pierwsza Zojka i czarna autorka bloga podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale to radosne.też nie wiedziałam ze tak można.Gosia wyszłaś świetnie na każdym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to radosne.też nie wiedziałam ze tak można.Gosia wyszłaś świetnie na każdym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne :) i takie uśmiechnięte, aż miło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też nie wiedziałam ze jest taka aplikacja. Ja tam zawsze liczę, że wprawdzie wszystko w necie zbiera dane ale też ja nie jestem taka aż bardzo interesująca :-D
    Zdjęcia pyszne po prostu. Ja z córką robiłyśmy sobie też podobne ale nie pamiętam czym :-(

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiście uwielbiam takie zabawy graficzne. Obrazki cudne! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta aplikacja jest bardzo kontrowersyjna... Przesyła nasze dane na rosyjskie serwery. Kochane zwierzaki jak i opiekunka w każdej wersji fotogeniczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że piszesz! Pisz, komentuj, daj znak, że jesteś!
Dobrej energii nigdy za wiele. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...